Je ziet Arcade overal!

Onderwijsstichting Arcade heeft een nieuwe website en een nieuw logo. Om dit te vieren hebben alle kinderen van de 28 scholen een bal met daarop het nieuwe logo gekregen. Ook is hier een actie aan gekoppeld.

Neem je bal deze zomer mee naar een bijzondere plek. Bijvoorbeeld tijdens de vakantie of een uitstapje. Maak een foto en stuur deze naar ons. De mooiste foto’s worden beloond met een leuke prijs!

Wat moet je doen? Mail je foto naar foto@onderwijsstichtingarcade.nl. Volg de website www.onderwijsstichtingarcade.nl en like de Facebookpagina: Onderwijsstichting Arcade.
Alle foto’s worden op deze pagina geplaatst. Voorwaarde is dan ook dat ouders hiermee akkoord gaan.

We wensen iedereen veel plezier met de bal en natuurlijk een fijne vakantie!

Vanmiddag een bal gekregen op school en gelijk alle 4 enthousiast met hun bal naar de speeltuin.
Daar hoort natuurlijk een foto bij!
4 op een rij. De broertjes Joah en Stef en de broertjes Lyon en Jesse (uit groep 1 en 2 van OBS de Kern Hardenberg)

Groeten uit Zeeland van Dagmar Muller!

Hallo!

Vandaag zijn Hugo en Maud (volgend jaar groep 4 & 3 van OBS De Kern) een dagje naar Barcelona geweest. Bij terugkeer op de camping in Zuid-Frankrijk werd er natuurlijk nog even gevoetbald met de Arcade bal! 😁

Groetjes uit Frankrijk van Hugo en Maud den Ouden

Hallo,

Wij zijn Sven en Felien van obs De Woert in Oosterhesselen.
Wij zijn op vakantie in Italië. Deze foto is genomen naar een pittige berg beklimming. Dit is op een hoogte 2098 m.

Groetjes Sven en Felien

23 juli zijn Emiel en Tim (OBS de Kern) naar de hoogste berg van Duitsland, de Zugspitze op 2964 m. geweest. En ja de Arcadebal ging mee...
Goedemiddag,

In de bijlage een vakantiefoto van Niek aan de Adriatische ZEE (Italië).

De Arcade fotowedstrijd slaat in als een..... BOMMETJE!!!

Vriendelijke vakantie groeten,
Familie Huisma
Tijdens ons verblijf in vakantiepark Het Loonsche Land van de Efteling hebben we een foto met de Arcade bal gemaakt πŸ™‚

Groetjes van Fleur en Nout (Regenboogschool Slagharen).
Vanuit het prachtige Kroatië (Istrië). De Arcade bal mee naar de zee. Topbal in het water en op de camping. ⚽🏐

Groetjes Finn Sipma (OBS Buitenvree!)
Hoi hoi, bij deze de foto's van de bal van onze meiden. Ze zitten op de regenboog,  Slagharen.  Gaan naar gr 2 en 6.

Hele verre kopbal!! :) (foto links)
En rechts een 'hensbal'... :) (van de schaduw).

Groetjes van Esther de Jeu-Gritter

Lekker op vakantie op Texel, natuurlijk moest de bal ook mee.

Elmar Wolf
OBS Buitenvree

Tygo & Kyra + zwaan bij het Lago Maggiore in Italië.

Leon Kapteijn van OBS Buitenvree tijdens de vakantie bij het Lac de st. Croix, aan de Verdon in de Provence.

Op de foto Esmee van OBS Prinses Irene uit Gramsbergen. Deze foto is genomen in Frankrijk in de Vogezen op een uitkijkpunt bij Lac des Corbeaux.

Ik ben Jarno Snijders en heb vakantie gevierd in Ommen op camping de Kleine Wolf.

Na de vakantie ga ik naar groep 5 van Samenlevingsschool de Ravelijn in Den Velde.

Hallo ik ben Damian Snijders en ben 7 jaar.

Ik zit in groep 3 van de Markeschool in Wachtum

Ik ben met de bal in aqua show in Audierne geweest Frankrijk tussen de vissen en bij de toren van Pors Poulhan in de Finistère in Bretagne – Frankrijk.

Damian

De bal is mee geweest naar Pont-Mahé in Zuid-Bretagne (Frankrijk) en kwam af en toe even buiten de caravan gluren, foto bedacht door Milan Kiwiet, dit jaar groep 8, Samenlevingsschool de Ravelijn, Radewijk/Den Velde.

Hallo,

Ook wij Iris, Roos en Saar van OBS de Woert in Oosterhesselen hebben de bal meegenomen naar het prachtige Stubaital in Oostenrijk.

Groeten uit het zonnige Oostenrijk

2 weken op de camping, geen schermtijd, veel fietsen, spelletjes en buitenspelen met campingvriendjes. Dan komt deze bal goed van pas!!!

Justin Grooteboer - Prinses Margrietschool Balkbrug groep 5

Hallo ik ben Aliyah en samen met mijn bal wijs ik jullie de weg naar de camping waar we stonden in Duitsland.
Na de zomer ga ik naar groep 5 van obs de Eiber in Dedemsvaart.

Groetjes Aliyah

Hallo

Hierbij stuur ik jullie de foto van Iris Met haar Arcadebal. De bal is mee geweest op vakantie naar vakantiepark de Twee Bruggen in Winterswijk.

Iris gaat komend schooljaar naar groep 4 van SLS de Ravelijn.

Groetjes, familie Bouwhuis

Ik ben Majell en samen met mijn grote broer houdt ik de bal vast.
Na de zomer ga ik naar groep 3 van obs De Eiber

Hierbij de foto van Marley uit groep 1 van OBS Cantecleer te Kloosterhaar.

De bal die moest op vakantie van haar... dus ze heeft er samen met haar broertje veel mee gespeeld! De foto is gemaakt in Kroatië op de camping!

Hallo allemaal,

Kas, Luuk en Emma van OBS Baalder in Hardenberg hebben veel plezier met de bal gehad tijdens hun vakantie in de Ardennen. België is supermooi, dus tijdens het spelen werd er ook genoten van het uitzicht.

Familie Hofacker

Hallo,

2 foto’s van onze tweeling Jorn en Tim met de bal op vakantie in Zeeland.

Jorn is met de zeehondjes en Tim zit in de duinen.

André Bast

Pip Boezelman (5 jaar) van OBS de Kern uit Hardenberg is samen met haar papa, mama & broertje Sep heerlijk vakantie aan het vieren op de Utrechtse Heuvelrug! Genieten! β˜€οΈ

Een foto van Vigo met de arcadebal in Oostenrijk. Onderweg tijdens onze campertour even een potje voetballen op de groene alpenweide.

Een foto van Guus Schepers van OBS Buitenvree.

Op deze foto zie je Cato Schepers van OBS Buitenvree.

Luna Lichtendonk, groep 3 van Obs  Buitenvree was op vakantie naar Duitsland. Bij "Das tolle haus am Edersee" was ze ondersteboven met Arcade.

Hallo,

Ik ben Huub de Jong, 5 jaar, en heb de bal van Arcade meegenomen naar het strand tijdens onze vakantie in Umag (Kroatië). Na de zomer ga ik naar groep 2 van basisschool OBS de Kern in Hardenberg.

Huub de Jong

Helaas paste de Arcadebal niet in onze koffer toen we op vakantie gingen naar Georgië.

Noah en de kinderen van ons gastgezin hadden hem namelijk goed kunnen gebruiken tijdens het voetballen.

De bal die ze op de foto gebruikten was namelijk lek.

Noah Huizinga | OBS de Anwende Aalden.

"Samen spelen is leuker dan alleen"

Dankzij de mooie bal van Arcade had ik al snel een 'vriendje' gemaakt op onze vakantie in Lettele!

Nyna (8 jaar)

SLS De Ravelijn

Hallo,

De Arcade bal is op het hoogste punt van Nederland geweest. Anne van de Velde (groep 4 OBS de Kern) heeft de bal hier naar toe meegenomen. Samen met haar zusje Eva poseert ze vlakbij het drielandenpunt in Vaals met de bal.

Groetjes Anne van de Velde

Femke Röttgers (5 jaar) heeft de bal meegenomen naar Oostenrijk. De foto is gemaakt bij de Villacher Alpenstraße. Femke gaat naar groep 2 van OBS De Akker in Sleen.

Groeten familie Röttgers

PS: ook nog een foto van papa met de bal. Femke liet 'm per ongeluk vallen en dat kun je beter niet doen als je op een berg staat... Papa ging er snel achteraan en gelukkig was de bal achter een rots blijven liggen!

Hallo,

In het zwembad op de camping in Dalfsen ging de bal natuurlijk ook mee. Jurre (groep 3 obs de Eiber) en de zeeleeuw hielden allebei de bal hoog op de neus. Wie zou dit winnen πŸ˜‰

Groetjes fam. Pool

Hallo,

Wij zijn niet op vakantie geweest maar de bal kon hier thuis ook heerlijk gebruikt worden om even lekker mee te relaxen terwijl ik op de tablet lekker met Squla aan het spelen ben.

Groetjes Iris Dekker Obs Buitenvree

Groetjes uit Hannover (Duitsland) van Leora (groep 4) en Ilana (groep 1) OBS de Kern Hardenberg.

Sven Thole is blij met zijn Arcade-bal en natuurlijk zijn zwemdiploma B!

De Arcadebal heeft ook de Nijmeegse Vierdaagse bereikt om alle wandelaars,waaronder de moeder van Jurre en Giel, aan te moedigen.

Giovanni vindt het geweldig op vakantie!
Hij speelt het liefst met de voetbal in het zwembad.
Op de vakantiepark topparken in Wageningen

Dit zijn Elin (7) en Sef (bijna 4) uit Sleen, ze zitten op de Akker. We hebben heel veel plezier op de camping in Italië in het zwembad met de bal.

Hallo,
Onderweg naar Frankrijk vergaten wij de arcadebal mee te nemen, kregen wij de reactie van de achterbank; dan kunnen jullie toch daar wel een witte bal kopenπŸ˜‚πŸ€—. Zo creatief als we zijn is de arcade-bal toch een beetje mee naar La Foret-Fouesnant in Bretagne Frankrijk.

Lieve groetjes,
Marit en Ruben ten Hoove van de OBS Cantecleer in Kloosterhaar.
Hallo,

Marin Snijders van de Markeschool uit Wachtum heeft de bal uit de zee gevist in Zeeland!!!

Groetjes Marin

Yvar, Vera en Jade van de BWB-school sturen hierbij een foto van de bal toe. Ze waren in Noorwegen en daar is een dorpje dat ook Dalen heet😁.

De foto is gemaakt in Tamniès (Frankrijk) waar we heerlijk van de vakantie genieten met de Arcade-balπŸ˜‰

Groetjes Owen Pham basisschool obs de Vlinderhof Noord-Sleen.
Bal mee in de auto en hop naar Frankrijk.

Zonnige groetjes van Donna Foppen van obs de Eiber uit Dedemsvaart.

We hebben deze foto gemaakt bij een tank uit de 2e wereld oorlog op vakantie in Normandië (Frankrijk).

Met vriendelijke groet,

J.Kroon (vader van R.Kroon).

Hallo, wij zijn Roan en Jort van OBS de Woert uit Oosterhesselen.

Wij hebben een stukje geschiedenis geleerd. Op la Point du Hoc. Invasie stranden van Omaha Beach. Erg indrukwekkend!

Hallo,

Vanuit een zonovergoten Cingoli in Italië een mooie foto met de bal die uiteraard mee moest.

Op de foto zie je Jesse Wolbink 8 jaar. Na de zomer gaat hij naar groep 5 van de obs Prinses Irene in Gramsbergen.

Vakantie groeten van de familie Wolbink.

Nova Kuiper (6 jaar), van basisschool De Kern in Hardenberg, is heerlijk op vakantie in Frankrijk!

Natuurlijk moest de bal van Arcade ook mee :)

Imke en Lana Hutten (OBS Cantecleer) gaan logeren in Joure (Friesland).

Hallo,

De bal paste niet (tot grote teleurstelling van de kinderen) meer in de auto naar Noorwegen én Zweden. Daarom een foto met de bal voor alle tassen in een volgepakte auto (zie foto). En tevens een foto toegevoegd die gemaakt is in Noorwegen.

Josien Huis namens Corné en Ivo Huis

Ik ben Elian Nijsingh en op vakantie geweest in Duitsland. Tijdens het lezen van de Donald Duck houd ik mijn bal stevig vast tussen mijn klompen.
Na de vakantie ga ik na groep 6 van Obs de Eiber in Dedemsvaart.

Groetjes Elian

We zijn op vakantie bij de Reeuwijkse Plassen. We hebben de bal meegenomen naar het Vondelpark, de Arena en naar Scheveningen.

Groetjes Jasmijn Wilting, Markeschool Wachtum

Hoi,

Ik ben Elijah en deze foto is gemaakt in Egmond aan zee. Met de Arcade bal.
Na de vakantie ga ik naar groep 5 van de samenlevingsschool de Ravelijn.

Groetjes Elijah Hakkers

Danique, Fleur en Thieme Jasper zijn met de Arcade bal op vakantie in Denemarken op het Landalpark Seawest.

Danique, Fleur en Thieme zitten obs Cantecleer in Kloosterhaar.

De famillie Jasper

Wij zagen op vakantie ook een Prinses Margrietschool! (Julianadorp)

Valerie Grooteboer - Prinses Margrietschool Balkbrug groep 2

Hallo,

Wij zijn Jordy en Twan Bleijleven.

De Arcade bal is meegeweest naar de Achensee in Oostenrijk.🌞😎

Groetjes Jordy en Twan

Hallo,

Hierbij de vakantiefoto van Robert (groep 6) en Eline (groep 5) Ruinemans van de BWB school uit Dalen.

We waren in Vrsar, camping Valkanela.

De foto is gemaakt tijdens de zonsondergang.

Robert en Eline Ruinemans

Dinand Lichtendonk uit groep 8 van OBS buitenvree had de bal meegenomen naar een dag uitje op landgoed Tenaxx in Wedde . De Dino daar wilde de bal alleen niet meer laten gaan.

Groetjes
Dinand Lichtendonk

Hallo,

Ook Roos Wolbink 10 jaar wilde nog op de foto.

Vanuit de Adriatische zee (Italië).

Groetjes familie Wolbink

Hallo,

De vakantie is helaas alweer bijna voorbij maar Dion en Silvan Boer van OBS De Parkschool in Coevorden hebben zich deze vakantie prima vermaakt met de bal, zowel thuis als op vakantie in Duitsland bij Movie Park Germany. Thuis had helaas de haai de bal te pakken πŸ˜‰ , maar dat is gelukkig goed afgelopen.

Groetjes van Dion en Silvan Boer

Hallo hier de foto's van Lisanne en Ivan Moltman deze zijn gemaakt bij het pannenkoekenhuis Hans en Grietje in Zeewolde.

Lisanne en Ivan zitten op de OBS Cantecleer in Kloosterhaar.

Groeten familie Moltman

De zusjes Loïs (obs De Anwende, Aalden) en Tess hebben met hun eigen fototoestel heel wat foto's van de Arcade-bal proberen te maken!

De foto van Jet Schepers van OBS Buitenvree.

De Arcade bal mocht ook meegenieten op de paardencamping in Zeeland met Anouk en Janiek van obs BWB school in Dalen

Hallo

Bij deze een foto van Vin Hofsink uit Kloosterhaar van OBS Cantecleer  genomen op een boerderij in Wanswert (Friesland)
En een foto van Mick en Vin Hofsink genomen op dezelfde boerderij.

Groeten Heidi Hofsink

Hallo,

Hierbij de foto van onze dochter Angelika. De Arcadebal is met mij mee gereisd naar Zeeland.

Angelika Smit

Lars Adema in Italië.

De foto van Nova Houvast van OBS ’t Kompas (groep 5).

De bal komt ook op minder fijne plekken. Romee (Obs ‘ t Spectrum)mocht de laatste dag van de vakantie nog even een foto laten maken van haar rechtervinger. Gelukkig niet gebroken, maar wel flink gekneusd.

Elise van OBS De Akker uit Sleen met de Arcadebal in Remagen bij de oude Rijnbrug, langs de rivier de Rijn in Duitsland.

Hierbij de foto van onze zoon die samen met zijn oom heerlijk aan het BBQ'en is.

Lekkere relaxte vakantie.

Ole Blaauw,

groep 4,

Prinses Margrietschool Balkbrug.

Hierbij een leuke foto van Merle Godeke van o.b.s. Cantecleer uit Kloosterhaar.

De laatste vakantiefoto's met Arcade-bal komen uit Wachtum. Je ziet Sjoerd met de bal in zijn handen op een pont naar Zweden. De bal van Rosalie heeft inmiddels zelf vakantie en slaapt in de slaapzak. Tot slot zie je Carice op het eiland Ljustero bij Stockholm (Zweden).
'Ik heb veel gespeeld / gesport met de bal in de vakantie. Tack!', zegt ze.

Flyer 1

Flyer 2