Scholingsaanbod Arcade Academie 2020-2021

donderdag 23 april 2020

Evenals voorgaande jaren hebben we ook voor komend jaar een gevarieerd scholingsaanbod. Een primeur is, dat we dat dit jaar als Arcade Academie aanbieden! Klik hier voor de keuzegids, waarin vermeld staat welke trainingen, cursussen en workshops in het aanbod zitten. En of je nu een startende of ervaren leerkracht bent, onderwijsassistent, directeur, IB-er, locatiecoördinator, conciërge, administratief medewerker of een functie binnen het Bestuursbureau hebt, er zit voor ieder wat bij! Het is nu aan jou om daar een keuze uit te maken, passend bij je ontwikkeling en je interesse en conform de afspraken in de cao-PO.

Waar en hoe kun je je inschrijven:

Dit kan nog niet via de APP. Ga naar mijn.onderwijsstichtingarcade.nl. Daar vind je een tegel met “Scholingsaanbod”. Onder deze tegel staan op alfabetische volgorde alle opleidingen vermeld. Door op “meer info” te drukken, krijg je informatie over de desbetreffende opleiding. Ben je geïnteresseerd en wil je je aanmelden, dan doe je dat via “inschrijven”.

Tot wanneer kun je je inschrijven:

Inschrijven is mogelijk tot 1 juni a.s.

Houd er rekening mee dat voor de BHV-herhaling geldt: vol-is-vol. Je dient dit jaar zelf een keuze te maken op welke dag je de BHV-herhaling wenst te doen. De locatie wordt later bepaald.

Heb je vragen, stuur dan een mailtje naar pvanderlinden@onderwijsstichtingarcade.nl

Bekijk hier de keuzegids