Nieuwe WebAPP (BELANGRIJKE MEDEDELING)

woensdag 1 december 2021

Beste medewerker,

Per 1 januari kan de huidige medewerkers APP van Arcade niet meer gebruikt worden. Helaas kwamen er te vaak storingen voor en verliep de verwerking vaak traag. We zijn dan ook op zoek gegaan naar een alternatief en hebben die gevonden middels een zogenaamde WebAPP.

Gisteren hebben we de laatste testfase afgerond. Zelf ervaren we het als een enorme verbetering en voortuitgang en we hopen natuurlijk dat jullie dezelfde ervaring zullen hebben.

We wilden de maand december gebruiken om iedereen de gelegenheid te geven om over te stappen. Helaas moet dit worden versneld. We werden afgelopen week namelijk geconfronteerd met het feit dat het indienen van declaraties via de huidige APP niet werkt (foutmelding). Je zult begrijpen dat het niet wenselijk is om nu nog voor een maand te investeren om dit probleem te verhelpen. We willen jullie dan ook verzoeken om z.s.m. over te stappen naar de nieuwe WebAPP en de oude te verwijderen. Dit gaat heel eenvoudig.

Hieronder tref je een stappenplan over de wijze waarop medewerkers gebruik kunnen maken van de WebAPP van Arcade. Voor vragen kan contact worden opgenomen met Gerjo Stegeman: gstegeman@sg-owsa.nl

Download hier de PDF-versie van het stappenplan >>

Gerjo Stegeman