Markeschool Wachtum

De Markeschool is gesitueerd midden in het prachtige dorp Wachtum. De Markeschool is een kleine dorpsschool. We geven les volgens het 5 gelijke dagen model; de kinderen gaan alle dagen van 8.30 tot 14.00 uur naar school. We werken van maandag t/m vrijdag in drie combinatiegroepen: groep1/2/3, groep 4/5 en groep 6/7/8.

Wij zijn er trots op dat wij erin slagen om alle kinderen in Wachtum het onderwijs te kunnen bieden dat bij hen past. Wij houden in ons onderwijs rekening met de verschillen die er zijn tussen kinderen en we zorgen ervoor dat ons onderwijs actueel is. De inspectie heeft de school in mei 2016 een basisarrangement toegekend. De contacten met de ouders verlopen op een heel natuurlijke manier en de lijnen zijn kort. Zowel ouders als leerlingen beoordelen de school met een hoog cijfer.
Rekening houden met elkaar is voor ons en voor onze kinderen vanzelfsprekend. Wij vinden het belangrijk de kinderen zelfverantwoordelijkheid en respect bij te brengen. De school vervult in het dorp een bindende rol. Veel activiteiten in het dorp worden in overleg en samen met de school en de verenigingen georganiseerd. Iedereen is zeer betrokken bij de school!
Kortom: Wij zijn trots op onze school en op ons dorp!

Middendorp 32 7754 MB Wachtum
E: directie@markeschool.nl