obs Burgemeester Wessels Boer Dalen

obs Burgemeester Wessels Boer is een grote school midden in het Drentse dorp Dalen. Het is de enige school in het dorp. Op de BWB-school vinden we het belangrijk dat de kinderen met veel plezier naar school gaan. We proberen steeds om ieder kind zo goed mogelijk te laten werken en te waarderen. We stellen hoge verwachtingen in ons onderwijs en we onderkennen dat de kinderen sterk verschillen van elkaar.

De missie van obs Burgemeester Wessels Boer is het verzorgen van kwalitatief goed en actueel onderwijs, rekening houdend met de mogelijkheden en unieke talenten van alle kinderen.
Op de BWB school werken ouders, leerkrachten en kinderen samen aan de toekomst van de kinderen. Ieder kind kan rekenen op een veilig schoolklimaat, waarbinnen het zich zo optimaal mogelijk kan ontwikkelen.
Het team schenkt bewust aandacht aan verschillen tussen kinderen. Ieder kind wordt uitgedaagd om op zoek te gaan naar eigen talenten en zichzelf te verbeteren in de prestaties die het levert. Daarbij kan het kind rekenen op hulp. We stellen hoge doelen, passend bij het kind. Plezier in leren, de kracht van het samen leren en de kwaliteit van het gemaakte werk staan hierbij centraal.
Door samen de schouders er onder te zetten bereiken we meer met de Kanjers van de BWB.

Molenwijk 4 7751 CG Dalen
E: directie@bwbschool.nl