obs Cantecleer Kloosterhaar

obs Cantecleer uit Kloosterhaar is een school die volop in ontwikkeling is. Ons team staat voor effectief, uitdagend en kwalitatief goed onderwijs. Onze blik is gericht op de leerling, de opbrengsten, de leeromgeving en de samenwerking met ouders/verzorgers. Wij ontwikkelen ons als één team met respect voor elkaar en onze leerlingen. Samen leren en verantwoordelijk zijn voor je eigen leren, staan bij ons centraal.

Ons team staat voor effectief, uitdagend en kwalitatief goed onderwijs. Onze blik is gericht op de leerling, de opbrengsten, de leeromgeving en de samenwerking met ouders / verzorgers.

Geen leerling is hetzelfde! Wij willen leerlingen stimuleren om langzamerhand zelf (mede-)verantwoordelijk te worden voor het leren en voor elkaars welzijn.
Een goede samenwerking tussen ouders / verzorgers en school is essentieel om het beste uit het kind te halen.

We bieden de leerlingen een veilige, effectieve en gestructureerde omgeving om de basisvaardigheden te leren. Met de leerkracht in een coachende rol, willen wij kinderen uitdagen om de eigen grenzen op het gebied van kennis en vaardigheden te leren kennen en zich te ontwikkelen. Wie ben ik en wat kan ik?

obs Cantecleer biedt een team dat binnen een goede sfeer samenwerkt aan doelgericht, effectief en kwalitatief goed onderwijs.
Het team zorgt voor een goede doorgaande lijn binnen de school.
Cantecleer is op sociaal-emotioneel gebied een Kanjerschool.
De kinderen leren van en met elkaar door middel van samenwerkend leren.

Schoolstraat 32 7694 AX Kloosterhaar
E: directie@cantecleerkloosterhaar.nl