obs De Vlinderhof Noord-Sleen

De openbare basisschool de Vlinderhof staat in het Drentse Noord-Sleen. De school ligt net buiten Noord-Sleen aan een verkeersarme en veilige weg. Het gebouw heeft vier leslokalen. De school ademt rust en sfeer uit en is zeer gemakkelijk toegankelijk voor de ouders. Buiten de lessen om vinden er veel (onderwijskundige) activiteiten plaats. Ook zijn wij trots zijn op ons eigen (schoolplein)bos! De leerlingen zijn verdeeld over vier combinatiegroepen. We werken volgens het 5 gelijke dagen model (continurooster 8.30 uur t/m 14.15 uur).

Op de Vlinderhof dagen we leerlingen uit in een rijke leeromgeving. Veiligheid, structuur en zorg voor het individu zorgen er voor dat leerlingen zich op onze school optimaal kunnen ontwikkelen. De leerkracht is hierbij een coach die leerlingen in hun leerproces begeleidt, waarbij ontdekkend leren, samenwerken en verantwoordelijkheid belangrijke uitgangspunten zijn.

Op onze school bieden we uw kind de gelegenheid om van rups tot vlinder op te groeien !

Odoornerweg 8 7846 TA Noord-Sleen
E: directie@obsdevlinderhof.nl