ojs Het Palet Hardenberg

Jenaplanschool het Palet is een openbare Jenaplan basisschool in Heemse, Hardenberg. Als Jenaplanschool willen wij kinderen begeleiden en stimuleren op weg naar zelfstandigheid, in een samenleving vol verschillen. "In je eigen tempo en met oog voor elkaar, ontdek je de wereld om je heen".

Jenaplanschool Het Palet is een plek om je thuis te voelen. Een school waar je gekend wordt en waar je leert omgaan met elkaars verschillen. Wij gaan uit van de talenten en capaciteiten van ieder kind. Op Het Palet zitten kinderen van verschillende leeftijden in een groep. Zo leren we van elkaar en met elkaar.

Naast vakkundig onderwijs in de basisvaardigheden lezen, rekenen, schrijven en taal voegt Jenaplan iets toe aan het onderwijs. Door  tijdens wereldoriĆ«ntatie te werken met projecten proberen we aan te sluiten bij de actualiteit en de belevingswereld van de kinderen. We leren kinderen vragen te stellen, te onderzoeken en de wereld om hen heen te ontdekken.

Regelmatig laten we tijdens de projectsluiting aan elkaar zien waar we in de groep mee bezig zijn.

Jenaplanschool Het Palet een school waar we kinderen stimuleren, helpen en begeleiden op weg naar zelfstandigheid.

Rembrandtstraat 35 7771 XE Hardenberg
E: directie@jenaplanschoolhetpalet.nl